Vaikams nuo 8 metų.
Stalo žaidimas „Super matematikos šnipas“ – greitas matematikos žaidimas
Įvaldykite matematiką šiame jaudinančiame lygčių sudarymo žaidime. Lavinkite įgūdžius, pergudraukite priešininkus ir tapkite šnipų vadu!
Matematikos mokymasis tampa nuotykiu su „Super Math Spy“ – lygčių sudarymo žaidimu. Sudėtis, atimtis, daugyba ir dalyba nebėra simboliai, o jūsų įrankiai nugalėti priešininką. Turėdami neribotas galimybes kiekviename etape, jūs ir jūsų vaikai visada mėgausitės šiuo…
Stalo žaidimas „Super matematikos šnipas“ – greitas matematikos žaidimas
Įvaldykite matematiką šiame jaudinančiame lygčių sudarymo žaidime. Lavinkite įgūdžius, pergudraukite priešininkus ir tapkite šnipų vadu!
Matematikos mokymasis tampa nuotykiu su „Super Math Spy“ – lygčių sudarymo žaidimu. Sudėtis, atimtis, daugyba ir dalyba nebėra simboliai, o jūsų įrankiai nugalėti priešininką. Turėdami neribotas galimybes kiekviename etape, jūs ir jūsų vaikai visada mėgausitės šiuo žaidimu, nes nė vienas etapas nebus toks pat.
Kiekvienas žaidėjas gauna 5 korteles ir užsideda dekoderio akinius.
1 žaidėjas ridena kauliuką ir visi žaidėjai, naudodami pirštų atspaudų žetonus, bando sudaryti lygtį, kuri atitiktų jų viršutinės kortos numerį.
Žaidėjas, kuris pirmas sudarys lygtį, laimi ir išmes savo kortą. Kiti pasilieka savo kortą savo krūvos apačioje.
Grąžinus žetonus į krūvą, nugalėtojas ridena kauliuką ir prasideda 2 etapas.
Laimi tas, kuris pirmas atsikrato visų savo kortų.
Kaip žaisti?
Pasiruošimas:
Kiekvienas žaidėjas pradeda užsidėdamas dekodavimo stiklą ir gaudamas po 5 kortas.
Sudėkite pirštų atspaudų žetonus į krūvą.
Žingsniai:
1 raundas prasideda, kai 1 žaidėjas ridena kauliuką, po kurio kiekvienas žaidėjas apverčia savo viršutinę kortą.Jūs greitai bandote pasirinkti pirštų atspaudų žetonus iš krūvos ir skubate sudaryti lygtį, kuri būtų lygi skaičiui jūsų kortelėje. Lygtyje turi būti simbolis ant kauliuko. Pvz., jei kauliukas rodo „-“ ženklą, o jūsų kortelėje parašyta 24, jūsų lygtis gali būti: 3 x 9 – 2 -1 = 24.
Kas pirmas sudarys lygtį, laimi šį raundą ir sušunka „Misija įvykdyta“. Laimėtojas atsikrato kortelės, o pralaimėtojas ją pasilieka krūvos apačioje. Visi pirštų atspaudų žetonai grįžta į krūvą ir 1 etapas baigiasi.
Ankstesnio etapo nugalėtojas ridena kauliuką ir prasideda kitas etapas.
Asmuo, kuris pirmas surenka savo 5 kortas, tampa „šnipų vadu“ ir laimi žaidimus.
Pastaba: slaptas numeris ant piršto atspaudo žetono atskleidžiamas tik su dekodavimo akiniais.
Stalo žaidimas „Super matematikos šnipas“ – greitas matematikos žaidimas
Įvaldykite matematiką šiame jaudinančiame lygčių sudarymo žaidime. Lavinkite įgūdžius, pergudraukite priešininkus ir tapkite šnipų vadu!
Matematikos mokymasis tampa nuotykiu su „Super Math Spy“ – lygčių sudarymo žaidimu. Sudėtis, atimtis, daugyba ir dalyba nebėra simboliai, o jūsų įrankiai nugalėti priešininką. Turėdami neribotas galimybes kiekviename etape, jūs ir jūsų vaikai visada mėgausitės šiuo žaidimu, nes nė vienas etapas nebus toks pat.
Kiekvienas žaidėjas gauna 5 korteles ir užsideda dekoderio akinius.
1 žaidėjas ridena kauliuką ir visi žaidėjai, naudodami pirštų atspaudų žetonus, bando sudaryti lygtį, kuri atitiktų jų viršutinės kortos numerį.
Žaidėjas, kuris pirmas sudarys lygtį, laimi ir išmes savo kortą. Kiti pasilieka savo kortą savo krūvos apačioje.
Grąžinus žetonus į krūvą, nugalėtojas ridena kauliuką ir prasideda 2 etapas.
Laimi tas, kuris pirmas atsikrato visų savo kortų.
Kaip žaisti?
Pasiruošimas:
Kiekvienas žaidėjas pradeda užsidėdamas dekodavimo stiklą ir gaudamas po 5 kortas.
Sudėkite pirštų atspaudų žetonus į krūvą.
Žingsniai:
1 raundas prasideda, kai 1 žaidėjas ridena kauliuką, po kurio kiekvienas žaidėjas apverčia savo viršutinę kortą.Jūs greitai bandote pasirinkti pirštų atspaudų žetonus iš krūvos ir skubate sudaryti lygtį, kuri būtų lygi skaičiui jūsų kortelėje. Lygtyje turi būti simbolis ant kauliuko. Pvz., jei kauliukas rodo „-“ ženklą, o jūsų kortelėje parašyta 24, jūsų lygtis gali būti: 3 x 9 – 2 -1 = 24.
Kas pirmas sudarys lygtį, laimi šį raundą ir sušunka „Misija įvykdyta“. Laimėtojas atsikrato kortelės, o pralaimėtojas ją pasilieka krūvos apačioje. Visi pirštų atspaudų žetonai grįžta į krūvą ir 1 etapas baigiasi.
Ankstesnio etapo nugalėtojas ridena kauliuką ir prasideda kitas etapas.
Asmuo, kuris pirmas surenka savo 5 kortas, tampa „šnipų vadu“ ir laimi žaidimus.
Pastaba: slaptas numeris ant piršto atspaudo žetono atskleidžiamas tik su dekodavimo akiniais.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai